Hoia eemale hullust krokodillist ja põika temast mööda. Hüppa vesiroosilehelt teisele, aga ära lase krokodillil ennast puudutada. Viimane mängija, kes jääb ringi, on võitja. Krokodilli palli kasutamiseks vajuta sabal olevat nuppu. Vajuta üks kord ja pall liigub kiiresti. Vajuta uuesti, et aeglustada kiirust. Vajuta veel kord, et välja lülitada. MÄNGUJUHIS. 1-3 mängijat. 1. Iga mängija valib endale vesiroosilehe värvi (roheline, kollane või lilla). Seejärel astub soo ringi sisse ja seisab valitud vesiroosilehele. 2. Vanim mängija lülitab Croc ´n´ Rolli palli sisse, seejärel asetab selle soo ringi sisse, nii et pall puudutab ringi äärt. 3. Pall hakkab mööda sood ringi liikuma. Mängijad peavad sellest eemale hoidm, hüpates ühelt lehelt teisele. Iga mängija saab hüpata ainult nende lehtede peale, mis värvi ta valis, mistõttu tuleb igal mängijal oma valitud värv meeles pidada. Mängija kaotab ühe lehe, kui pall puudutab mängijat või hüppab mängija valet värvi lehele või astub mängija ringist välja või kui ta tõukab kaasmängijat. Korraga saab seista ainult ühel vesiroosilehel. Kui mängija kaotab vesiroosilehe, peatub ja pall võetakse maast üles. Lehe kaotanud mängija vesiroosileht asetatakse sooringist väljapoole ning mäng jätkub. Mängija, kes on kaotanud kõik oma lehed, on mängust väljas ning peab ringist välja astuma. Mängu võidab mängija, kelle vesiroosileht on viimasena ringis.