Uudised

Kuidas last enne magamaminekut rahustada?

Pärast muljet täis päeva juhtub sageli, et laps ei suuda kuidagi magama jääda ja on kapriisne ning nutab.

Kuidas aidata lapsel rahuneda ja mõnusalt uinuda?

  • Alustuseks proovige kasutada ühte vana võtet, mida juba meie vanavanaemad kasutasid. Laulge oma lapsele hällilaulu. Ema vaikne ja meloodiline laul peaks last rahustama.
  • Lugege lapsele valjusti ette raamatut. Nii rahuneb laps kiiremini. Pole niivõrd oluline, kas ta mõistab, mida te loete. Intonatsioon ja valjus on palju olulisemad.
  • Oluline punkt: kui märkate, et teie laps väga kergesti õhtuks erutub ja ärritub, siis proovige paar tundi enne magamaminekut kõik valjuhäälsed ja aktiivsed mängud lõpetada. Lülitage laps ümber vaiksele meelelahutusele, pange mängima vaikne muusika
  • Hästi rahustab õhtune soe vann. Pärast veeprotseduure tehke lapsele silitavat massaaži.
  • Neil lastel, kellel on väljakujunenud igapäevane rutiin, on lihtsam magama jääda. Proovige režiim seadmist, see aitab lapsel unimumisele häälestuda.
  • Kiigutage last. Kui sellest ei piisa, pange vesi jooksma või lülitage sisse tolmuimeja. Kodused helid, mis täiskasvanuid sageli tüütavad, tunduvad lastele hoopis meeldivad ja rahustavad neid.
  • Jälgige last. Võibolla peaks tema magamapanemisega alustama pool tundi või tund aega varem. Oluline on leida see hetk, mil laps ei ole liiga väsinud.